Merken

Met haar vooruitstrevende kijk op het behoud van jeugdige schoonheid en het verbeteren van de huid, kwam Maria Galland perfect tegemoet aan de geest van de jaren zestig. Als succesvolle danseres sloeg ze de handen ineen met een dermatoloog om een behandeling te ontwikkelen die net zo uniek is als ieders huid.

Meer dan vijftig jaar later blijft dit innovatieve behandelconcept de hoeksteen van professionele schoonheidsverzorging. Vanuit haar huis in Parijs lanceerde de Franse visionair een schoonheidsadviesbureau dat op maat gemaakte individuele schoonheidsoplossingen biedt. Al snel volgden haar eerste onderzoekslaboratoria en fabrieken.

Tegenwoordig vertrouwen meer dan 10.000 schoonheidsinstituten, beautyfarms en spa's in meer dan 40 landen op de producten en behandelingen van Maria Galland.

Als casting director en producer zag Jane Iredale hoe conventionele make-up de huid ondermijnde. Ze vroeg zich af: "Waarom kan make-up niet goed zijn voor de huid?" Het doel was ambitieus maar eenvoudig: hoogwaardige make-up creëren die de huid verzorgt. Zo lanceerde Jane Iredale een unieke hybride make-up, met premium ingrediënten, huidverzorgingsvoordelen en langdurige prestaties zonder vervaging. Haar merk blijft de voorkeur van huidverzorgingsprofessionals en hun voortdurende toewijding om vrouwen er op hun best uit te laten zien en zich zo te laten voelen, resoneert wereldwijd.